۱۱ پروژه شیلاتی طی هفته دولت در گلستان افتتاح می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل جباری، ظهر پنج شنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی گلستان، اظهارکرد: ۱۱ پروژه تسهیلاتی و عمرانی شیلات در هفته دولت سال افتتاح خواهد شد.

مدیرکل شیلات گلستان افزود: پروژه های تسهیلاتی قابل افتتاح شیلات استان، شامل چهار مزرعه پرورش میگو در شهرستان گمیشان دو مزرعه پرورش ماهیان گرمابی در شهرستانهای آزادشهر و رامیان، یک استخر پرورش ماهی با استفاده دو منظوره اب چاه های مجاز کشاورزی در شهرستان بندرترکمن و دو مزرعه پرورش ماهیان گرمابی در شهرستان های کردکوی و بندرگز است.

وی ادامه داد: همچنین اتمام لایروبی کانال آبرسان sc۲ مجتمع پرورش میگو گمیشان و فاز اول احداث سایت پشتیبان مزارع پرورش ماهی در قفس و اسکله شناوری صیادی شامل احداث حوضچه پهلوگیری شناورها و لایروبی مسیر رودخانه و مصب گرگانرود و دریا نیز از جمله طرح های عمرانی قابل افتتاح در هفته دولت امسال است که با افتتاح این طرح ها پرورش دهندگان فاز یک مجحتمع پرورش میگو گمیشان و همچنین پرورش دهندگان قفس و پن و جامعه صیادی استان جزو بهره مندان از این طرح ها خواهند بود.

جباری با اشاره به میزان اشتغال زایی طرح های قابل افتتاح شیلات در هفته دولت سال جاری، گفت: با افتتاح چهار مزرعه پرورش ماهی در شهرستان گمیشان برای ۱۱۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی شده است.

مدیرکل شیلات گلستان ادامه داد: همچنین هفت نفر نیز مستقیم در مزارع پرورش ماهیان گرمابی قابل افتتاح در شهرستان های رامیان، آزادشهر، کردکوی و بندرگز و دو نفر هم مستقیم در مزرعه پرورش ماهی با استفاده دو منظوره از آب چاه های مجاز کشاورزی در شهرستان بندرترکمن مشغول به کار می شوند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ارتقای شاخص های ایمنی و عملکردی داک یارد بندر امام خمینی(ره)

پ مرداد 27 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از انجام موفقیت‌آمیز تست‌های ایمنی وایر تولید داخل هم‌زمان با استقرار سه فروند شناور بر روی داک سرسره بندر امام خمینی(ره) خبر داد. به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری بنادر و دریانوردی ایران، […]

همچنین بخوانید: