تلاش کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان برای توسعه صنعت شیلات در کشور

زمان مطالعه: 1 دقیقه

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان در جهت رشد و توسعه صنعت شیلات، به‌عنوان یکی از کانون‌های مهم کشور اقدامات مؤثری انجام داده است.

به گزارش مرین‌پرس، عباسعلی مطلبی، رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان با اشاره به اینکه ماموریت‌های این کانون در راستای اهداف و وظایف اساسنامه جلو می‌رود، گفت: کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان در جهت ارتقای صنعت شیلات کشور تأسیس شده و به‌عنوان پشتیبان کلیه فعالان صنعت آبزیان کشور در جهت ارتقای کمیت و کیفیت فعالیت‌های این بخش است.

به نقل از معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، کانون دانش، صنعت و بازار آبزیان برآمده از فعالیت دو کانون آبزیان در دوره نخست فعالیت کانون‌ها (کانون آبزی پروری-کانون فرآوری آبزیان) است.

ایران یکی از کشورهای غنی در این حوزه است و علاوه بر صیادی، پرورش شیلات در اشکال مختلف در آن جریان دارد، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان، تلاش دارد تا با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، رابطه میان فعالان فناور و دانشگاهی را با بازار و صنعت، تقویت کند.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تصویب آمایش سرزمین مبتنی بر طرح‌های توسعه اقتصادی کشور در دریا، سواحل، بنادر و آب‌های مرزی در مجمع تشخیص مصلحت نظام

ش مرداد 29 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه با مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام و در صورت ابلاغ از سوی مقام معظم رهبری، سیاست‌های کلی آمایش سرزمین با توجه ویژه بر طرح‌های توسعه اقتصادی کشور در دریا، سواحل، بنادر و آب‌های مرزی و استقرار واحدهای اقتصادی، صنعتی و جمعیتی متناسب در سواحل جنوب کشور، […]

همچنین بخوانید: