افتتاح ۶۵ طرح کشاورزی در همدان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/همدان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از افتتاح۶۵ طرح کشاورزی با اعتباری افزون‌بر ۶۳۱۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۷۱۱ نفر در استان همدان به‌مناسبت هفته دولت خبرداد.

به‌گزارش مرین‌پرس و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، رضا بهراملو اظهارکرد:۳۴ پروژه در بخش آب وخاک با ۲۶۵ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۱۰۲ نفری در هفته دولت در استان همدان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به افتتاح ۱۰ پروژه دامی در هفته دولت، تصریح کرد: همچنین ۱۰ پروژه تولیدات دامی با ۳۶۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷۰ نفری در استان همدان افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: ۱۵ پروژه تولیدات گیاهی با ۱۴۸۲ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۴۷۲ نفری در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بهراملو از افتتاح دو پروژه در بخش شیلات و آبزیان خبرداد و افزود: این دو پروژه ۳۵ میلیارد ریال اعتبار و دو نفر اشتغالزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال چهار پروژه صنایع کشاورزی دراستان همدان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: چهار پروژه صنایع کشاورزی با ۹۲۰ میلیارد ریال اعتبار، ۶۵ نفر اشتغالزایی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توقیف ۲ شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های شمال غرب خلیج فارس

پ شهریور 3 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو با مرین‌پرس افزود: مأموران دریابانی در بازرسی از این شناور‌ها ۲۱ هزار لیتر گازوئیل را کشف و ضبط کردند. وی گفت: این شناور‌ها در حال خروج از آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران توقیف و به یکی از پایگاه‌های دریابانی هدایت شدند. […]

همچنین بخوانید: