آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح شیلاتی در دیلم

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/بوشهر عملیات اجرایی فاز اول شهرک شیلاتی پرورش میگوی عامری و یک مجتمع آموزشی و پرورشی غیردولتی در شهرستان دیلم آغاز شد.

 شهرک شیلاتی پرورش میگوی عامری در زمینی به مساحت ۷۳۲ هکتار با ۵۸ قطعه و هر قطعه به مساحت ۷.۵ هکتار احداث می شود و برای ساخت آن ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

با اجرای این طرح زمینه اشتغال ۵۹۰ نفر فراهم می شود و ظرفیت تولید میگو در این شهرک ۳۵۰۰ تن برآورد شده است.

همچنین عملیات ساخت مجتمع آموزشی و پرورشی غیردولتی فردای سبز دیلم آغاز شد؛ این مجتمع در سال ۹۷ با ۲۶ دانش آموز کار خود را شروع کرد و قرار است با توسعه مجتمع در مهرماه امسال با ۲۵۰ دانش آموز به فعالیت خود ادامه دهد.

این مجتمع در ۳ فاز اجرا خواهد شد که فاز یک شامل پردیس آموزشی با ۴ مدرسه ابتدایی و متوسطه پسران و دختران فاز دو شامل مجموعه ورزشی با استخر و سالن های کوچک و فاز ۳ مجتمع فرهنگی، سالن آمفی تئاتر ۲۴۰ نفره، نمایشگاه و… است و قرار در مجموع ۲۰ هزار متر مربع عملیات اجرایی در این مجتمع انجام شود.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قانون دریایی ایران

ش شهریور 5 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس قانون دریایی ایران (مصوب 1343/6/29 کمیسیون مشترک مجلسین) با اصلاحات بعدی / در 14 فصل و 194 ماده در روزنامه رسمی شماره 5876 مورخ 1344/2/6 صفحه 4333 مجموعه قوانین سال 1343 منتشر شد.   فصل اول – تابعیت و ثبت کشتی قسمت اول – تابعیت ماده […]

همچنین بخوانید: