پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو درپی انتخاب مهندس مهدی دوستی به عنوان استاندار برتر کشور

زمان مطالعه: 1 دقیقه







مدیرعامل ایزوایکو طی پیامی انتخاب مهندس دوستی استاندار هرمزگان را به عنوان استاندار برتر کشوری در جشنواره شهید رجایی تبریک گفت.
در این پیام آمده است:

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

دولتمردان نقشی تعیین کننده در شرایط عمومی اجتماع و زندگی تک تک افراد یک کشور دارند.
در تاریخ کشور کم نبودند افرادی که دلسوزانه و با ازخود گذشتگی تمام توان و تلاش خود را در راستای خدمت به مردم به کار بسته و امیرکبیر زمان بوده اند، نام های بزرگی همچون شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگویی همیشگی برای تمامی دولتمردان این سرزمین تا همیشه بر قله ی افتخارات کشور ماندگار است.
برادر عزیزم جناب آقای مهندس دوستی استاندار محترم پرتلاش و مردمی استان هرمزگان انتخاب حضرتعالی به عنوان استاندار برتر کشور در جشنواره شهید رجایی که نشان از همت بلند و روحیه جهادی شما در راستای توسعه استان هرمزگان و تحقق ایران قوی دارد را حضورتان صمیمانه تبریک میگویم و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت برای شما در ادامه مسیر خدمت طلب دارم.

سلمان ضربی
مدیرعامل ایزوایکو






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توقیف دو شناور باری حامل کالای خانگی قاچاق در آب‌های شمال غرب خلیج فارس

ج شهریور 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو با مرین‌پرس افزود: ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر حین گشت دریایی، دو فروند شناور باری را توقیف و آنان را مورد بازرسی قرار دادند. وی افزود: ماموران دریابانی در جریان بازرسی از این شناور‌های توقیف شده، ۵۵ دستگاه یخچال، ۵۰ دستگاه ماشین […]

همچنین بخوانید: