از انحراف مسیر سوخت جلوگیری می‌کنیم

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی گفت: برنامه ما این است که از انحراف مسیر سوخت جلوگیری کنیم، در این صورت می‌توانیم تراز عرضه و تقاضا را پوشش دهیم.

به گزارش «مرین‌پرس» جلیل سالاری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره امکان استفاده از ظرفیت خالی پالایشگاه‌های دیگر کشورها برای تامین بنزین در ازای صادرات نفت‌خام اظهار داشت: ما در حال حاضر از پالایشگاه‌های خارج از کشور استفاده می‌کنیم و کارهای فرآورش برون‌مرزی را هم انجام می‌دهیم.وی افزود: در حال حاضر در زمینه تعمیرات پالایشگاهی نیز در دیگر کشورها فعال هستیم، ضمن اینکه از ظرفیت‌های برون‌مرزی هم استفاده می‌کنیم تا هم خدمات فنی و مهندسی را صادر کنیم و هم تجارت فی‌مابین را اجرایی کنیم.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی درباره آخرین گزینه برای تامین بنزین و احتمال واردات تاکید کرد: در بخش مصارف داخل کشور بیشتر بدنبال ساختار مدیریتی هستیم، یعنی اعتقاد ما این است که هم باید به بخش خودرو توجه کنیم، زیرا در حال حاضر با استاندارد جهانی فاصله داریم، بنابراین مصرف خودروها باید بهینه و استاندارد باشد، ضمن اینکه برنامه دیگر ما این است که از انحراف مسیر سوخت جلوگیری کنیم، در این صورت می‌توانیم تراز عرضه و تقاضا را پوشش دهیم.

 

 

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرسک سهم خود را در گلوبال پورتز روسیه واگذار می کند

ش شهریور 12 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس شرکت «اِی پی مولر ترمینالز» که زیر مجموعه گروه کشتیرانی مرسک محسوب می‌ شود، توافق خود را برای واگذاری سهامش در «گلوبال پورتز اینوست» که ترمینال اپراتور برتر کانتینری در روسیه است، علنی کرد. به گزارش مرین‌پرس به نقل از آسام تدبیر، مرسک ۳۰.۷۵ درصد […]

همچنین بخوانید: