برنامه‌های روز مبارزه با استعمار در آب‌های استان بوشهر برگزار شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از ظهر شنبه در رزمایش اقتدار دریایی در کرانه خلیج‌فارس اظهار داشت: سردار شهید رئیسعلی دلواری نماید مقاومت مردم ایران در مقابل استعمارگران است.

سردار حیدر هنریان مجرد با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار دریایی در کرانه خلیج‌فارس تنگستان بیان کرد: این رزمایش با مشارکت بسیج دریایی و شناورهای مردم پایه در سالروز شهادت رئیس علی دلواری سردار بزرگ مبارزه با انگلیس و در روز ملی مبارزه با استعمار برگزار شده است.

وی صلح و امنیت و در کنار هم بودن برای همسایگان حاشیه خلیج‌فارس را پیام این رزمایش عنوان کرد و افزود: ارج گذاشتن به مقام سردار رئیس علی دلواری و گرامیداشت مقام مبارزه با استعمار و استکبار از پیام‌های این رزمایش است.

برنامه‌های روز مبارزه با استعمار در آب‌های استان بوشهر برگزار شد

جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله با دشمنان را از دیگر پیام‌های رزمایش اقتدار دریایی دانست.

وی خاطر نشان کرد: پیام رزمایش اقتدار دریایی برای دشمنان و استعمارگران و استکبار زمان این است که اگر خطایی محاسباتی کنند و گوشه چشمی به خاک و آب و هوای این سرزمین مقدس داشته باشند باز هم نوادگان شهید رئیس علی دلواری و رهروان شهید نادر مهدوی در برابر آنان می‌ایستد و ضربه‌ای کوبنده به آنان وارد می‌کنند تا غرور پوشالی آنان لگدمال شود.

همزمان با ۱۲ شهریور سالگرد شهادت سردار رئیس علی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس ظهر امروز رزمایش اقتدار دریایی در کرانه خلیج‌فارس تنگستان با مشارکت یگان‌های شناور منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران، بسیج دریایی و مردم پایه برگزار شد.

در این رزمایش که خانواده شهید رئیس علی دلواری حضور داشتند، شناورها به‌صورت منظم در خلیج‌فارس ساحل دلوار تنگستان رژه رفتند و اقتدار خود را برای دفاع از این سرزمین نشان دادند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روایت یک شاهد عینی از تصرف سکوی نفتی البکر و الامیه

ش شهریور 12 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه روز قبل از عملیات «کربلای ۳» به فرماندهی چنین گزارش داده شد که به چه شیوه و نحوه‌ای از اسکله‌ها بالا می‌رویم، چگونه خود را به اسکله می‌رسانیم. شناورها چگونه آماده هستند تا عملیات کنند. و به برادر محسن رضایی قول دادیم ما ساعت ۸ صبح […]

همچنین بخوانید: