بیان دستاوردهای دفاع مقدس در راستای فریضه جهاد تبیین

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی صبح دوشنبه در همایش ملی جایگاه دانش، فناوری و خلاقیت در دفاع مقدس جهاد تبیین را یک فریضه واجب و لازم دانست و گفت: این همایش در این راستا در حال برپایی است.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس چگونه توانستیم بر بیش از ۵۰ کشور غالب شویم و از آزمون سخت سربلند بیرون آئیم،، گفت: با بهره گیری از علم و دانش توانستیم بر همه تکنولوژی دنیا غالب شویم و با به کاری آموخته‌ها، دشمن زمین گیر شد و تمام آنچه در خیالاتش بود از بین رفت.

وی ادامه داد: امروز باید پاسداشت ویژه ای از تلاش‌های ایثارگران دفاع مقدس داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم بخش کوچکی از وظیفه بزرگ که بر عهده همه ما نظامیان، ارتشیان و نیروهای مسلح است را اجرا کنیم.

دریادار ایرانی یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: امروز جوانان در راهی قدم گذاشتند که مردان بزرگ آن را در سخت‌ترین شرایط طی کردند و توانستند پرچم ایرانی اسلامی را به اهتزاز درآوردند و قطعاً آینده‌ای روشن در انتظار است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت ۳۰۰ پایانه حمل و نقل ریلی در بنادر هند

د شهریور 21 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه دولت هند اعلام کرد به منظور احداث ۳۰۰ پایانه حمل و نقل ریلی در مدت پنج سال با پرداخت وام و اختصاص زمین مناسب از سرمایه گذاران در این بخش حمایت می کند. به گزارش مرین‌پرس،  دولت هند در نظر دارد  به منظور تقویت زیر ساخت […]

همچنین بخوانید: