حمایت از سیاست‌گذاری‌های توسعه دانش بنیان و اشتغال مولد در اردبیل

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم دبیر شامگاه یکشنبه در دیدار با معاون رئیس سازمان شیلات ایران ضمن اعلام حمایت از سیاست‌گذاری‌های اجرایی توسعه اشتغال و افزایش تولید در استان اظهار کرد: از تمام فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زا و دانش‌بنیان به خوبی استقبال می‌کنیم.

وی ظرفیت‌های شیلاتی را ظرفیتی مناسب جهت توسعه اشتغال و رونق تولید دانست و تصریح کرد: فعالیت‌های شیلاتی می‌تواند در تحقق توسعه تولیدات استان نقش مؤثری داشته باشد.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل به تشریح وضعیت شیلات و آبزیان استان پرداخت و افزود: ظرفیت‌های بزرگی برای توسعه و پرورش آبزیان استان وجود دارد که باید تمام ظرفیت‌ها را در این راه به کار بست.

رستم پور، معاون سازمان شیلات ایران نیز در این جلسه با بیان اینکه شاهد تعامل خوبی بین اداره کل شیلات استان و استانداری هستیم، گفت: بی‌شک با تداوم این تعامل و فعالیت و پیگیری‌ها، شاهد رشد و ارتقای حوزه شیلات استان در شاخص‌های تولید و اشتغال خواهیم بود.

الله‌بخش، مدیر کل شیلات استان نیز در این دیدار صنعت آبزی پروری را یکی از ظرفیت‌های اقتصادی پنهان عنوان کرد و گفت: ایجاد و تقویت فرصت‌های شغلی پایدار در حوزه آبزی پروری یکی از برنامه‌های مهم اداره کل شیلات است که می‌تواند تأثیر مثبتی بر درآمدزایی و توسعه اقتصادی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت‌های مختلف و موجود در استان، خواستار حمایت جدی استانداری در بحث تخصیص اعتبار و تجهیز ساختمان اداری و نیروی انسانی شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کمک ۳۷۵ میلیارد دلاری دولت‌های اروپایی برای هزینه انرژی خانواده‌ها

د شهریور 21 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه خانوارهای اروپایی زمستان امسال از حداقل ۳۷۶ میلیارد یورو (۳۷۵ میلیارد دلار) کمک دولتی در برابر قبض‌های سنگین نیرو بهره مند می‌شوند، اما همچنان این احتمال وجود دارد که هزینه مذکور، کافی نباشد. به گزارش «مرین‌پرس» از ایسنا، راه‌کارهای مختلف در برابر کاهش عرضه گاز طبیعی […]
کمک ۳۷۵ میلیارد دلاری دولت‌های اروپایی برای هزینه انرژی خانواده‌ها

همچنین بخوانید: