پرداخت وام به ۹ طرح آبزی‌پروری گلستان در راستای جهش تولید

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل جباری روز دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اعطای تسهیلات به طرح‌های جهش تولید اظهارداشت: میزان کل این پرداختی به طرح‌های معرفی شده ۴۱۳ میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: مشکلات و معضلات موجود در مسیر اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان باید برطرف شود، زیرا این مشکلات باعث جلوگیری از رشد تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: بدون شک چالش‌هایی در زمینه پرداخت تسهیلات وجود دارد که در جلسات مختلف با حضور روسای بانک‌های عامل و ادارات مربوطه در تلاش برای حل این مشکلات هستیم.

مدیر کل شیلات گلستان گفت: بانک‌های استان همکاری خوبی در زمینه پرداخت تسهیلات با متقاضیان اجرای طرح‌های آبزی پروری داشتند اما شاید قوانین و دستورالعمل‌ها مشکلاتی را در زمینه پرداخت تسهیلات ایجاد کنند که بدون شک راه حل‌های برای رفع مشکلات وجود دارد.

جباری اضافه کرد: اکنون ۲۶ پرونده آبزی‌پروری در زمینه طرح‌های جهش تولید از سوی این اداره کل به بانک‌های عامل معرفی شده و در مرحله دریافت تسهیلات هستند.

وی اظهار امیدواری کرد که با تعامل بیشتر و رعایت ضوابط، مشکلاتی که در برخی از پرونده‌های معرفی شده به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات وجود دارد، رفع شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سواحل مکران مقصد جدید گردشگران داخلی و خارجی

د شهریور 21 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مهم‌ترین اقدامات وزارت میراث فرهنگی برای توسعه گردشگری در سواحل مکران طی سال‌های اخیر چه بوده است؟با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سواحل مکران، گردشگری به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های توسعه‌ای منطقه مطرح شد و برنامه ریزی‌های کلانی در سطح ملی […]

همچنین بخوانید: