سرنشینان مفقود شده قایق دیّری در قطر پیدا شدند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/بوشهر رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: چهار سرنشین قایق مفقود شده بندر دیر در بندر دوحه کشور قطر و در صحت و سلامت کامل هستند.

حجت خسروی صبح روز جمعه ۲۴ شهریور اظهار کرد: پیرو تماس تلفنی بستگان مالک یک فروند قایق صیادی با مرکز رسیدگی به اضطرارهای دریایی  بوشهر مبنی بر خروج قایق یاد شده با ۴ نفر سرنشین از بندر دیر به مقصد دریا جهت صید و عدم بازگشت آنان، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و شناور ناجی ۲۰  به منطقه اعزام شد

وی بیان کرد: پس از ساعت‌ها عملیات پایش توسط شناور ناجی ۲۰و عدم رویت  قایق مفقود شده  در ادامه پیام مفقودی شناور بروی کانال VHF به صورت متناوب اعلام شد.

خسروی اظهار کرد: در ادامه عملیات و طی تماس تلفنی با مرکز جستجو و نجات دریایی دوحه قطر محرز شد که سرنشینان قایق مفقودی در اختیار گارد ساحلی این کشور و در صحت و سلامت کامل هستند.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کابوس جدید آمریکادر دریا/ازشناورهای بدون سرنشین سپاه چه می‌دانید؟

ج شهریور 25 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه خبرگزاری مهر، گروه سیاست- هادی رضایی: تجهیزات بدون سرنشین؛ فن آوری نوینی هستند که امروزه در عرصه‌های مختلف تجاری، صنعتی، تفریحی، علمی و پژوهشی و البته نظامی کاربرد قابل توجه‌ای پیدا کرده و به واقع موجب تغیر تحول شده‌اند. تجهیزات بدون سرنشین برای صحنه جنگ‌های اخیر […]
کابوس جدید آمریکادر دریا/ازشناورهای بدون سرنشین سپاه چه می‌دانید؟

همچنین بخوانید: