ایجاد اشتغال برای ۳۴۰۰ نفر با مجتمع‌های پرورش ماهی لرستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/لرستان مدیرکل شیلات لرستان گفت: با بهره‌برداری از پنج مجتمع پرورش ماهی در استان برای ۳۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

کیارش بیرانوند در گفت‌وگو با مرین‌پرس بیان کرد: اولین مجتمع بزرگ تولید ماهی سردآبی در لرستان در سال ۷۸ در  روستای عمارت شهرستان دورود با ظرفیت اسمی ۱۷۰۰ تن و اشتغال مستقیم ۳۲۰ نفر احداث شد که اکنون در حال تولید است.

وی ادامه داد: مجتمع مورزرین در شهرستان الیگودرز با ظرفیت ۵۰۰ تن و اشتغال مستقیم ۶۰ نفر نیز اکنون در حال تولید است.

مدیرکل شیلات لرستان با اشاره به در دست اجرا بودن پنج پروژه پرورش ماهی در استان، عنوان کرد: مجتمع پرورش ماهی سپید دشت خرم‌آباد با ظرفیت اسمی ۶۰۰۰ تن و میزان اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۲۴۰۰ نفر در دست اجراست.

بیرانوند افزود: همچنین از دیگر پروژه‌های در دست اجرا می‌توان به مجتمع چم‌چیت شهرستان دورود با ظرفیت اسمی ۱۵۰۰ تن و میزان اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۲۸۰ نفر اشاره کرد.

وی تصریح کرد: مجتمع دوآب شهرستان الشتر با ظرفیت اسمی ۱۵۰۰ تن و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای ۳۰۴ نفر، مجتمع فیروزآباد شهرستان الیگودرز با ظرفیت اسمی ۵۰۰ تن و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای ۸۷ نفر و همچنین مجتمع انار رود شهرستان پلدختر با ظرفیت اسمی ۳۰۰ تن و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای ۸۵ نفر، از دیگر پروژه‌های در دست اقدام در لرستان است.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشدار به دریانوردان در دریای عمان و خلیج فارس

د شهریور 28 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز دوشنبه مرکز و غرب کرمان، شرق و شمال فارس، جنوب و غرب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویراحمد، شرق چهارمحال و بختیاری بارانی است. روز سه‌شنبه نیز در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب غرب کرمان، شرق […]

همچنین بخوانید: