صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان ممنوع شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/خوزستان مدیرکل شیلات خوزستان از ممنوعیت صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان همزمان با استان بوشهر از فردا ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی خبر داد.

فتح‌الله ابوعلی در گفت‌وگو با مرین‌پرس از ممنوعیت صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان همزمان با استان بوشهر از فردا ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار کرد: این اقدام هر ساله به منظور بهسازی ذخایر میگو و کاهش اثرات تخریبی تور ترال صورت می‌پذیرد و در همین راستا صدور مجوز صید میگو از فردا تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام می‌شود.

وی افزود: هرگونه صید، حمل و نقل و همچنین حمل ادوات صید ترال در صیدگاه‌ها و بنادر صیادی استان خوزستان نیز از روز جمعه هفته آینده (۸ مهرماه ۱۴۰۱) ممنوع خواهد بود.  

ابوعلی در ادامه ذخایر آبزیان را سرمایه ملی خواند و گفت: انقراض و آسیب به هرگونه آبزی در دریا خسارات جبران ناپذیری به همراه دارد و صیادان باید قوانین صیادی و مرزهای آبی را رعایت کنند.

مدیرکل شیلات خوزستان اظهار کرد: افزایش گشت‌های دریایی کنترل صید غیر مجاز، پیشگیری از بروز جرایم و کشف آن‌ها و دستگیری متهمین و متخلفین، ثبت ورود و خروج و بازرسی شناورهای صیادی در دستور کار یگان حفاظت از منابع آبزیان استان قرار دارد.  

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توقیف محموله قاچاق در اروند

د شهریور 28 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت‌: دریابانان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب‌های ساحلی استان، حین کنترل شناور‌های عبوری در آبراه اروند به یک شناور تجاری که به سمت بنادر آبادان در حرکت بود مظنون شده و آن را […]

همچنین بخوانید: