اعزام ۵ ناوگروه ایرانی به صورت همزمان در دریاها

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم تحلیف و دانش آموختگی در دانشگاه دریایی امام خمینی با اشاره به حضور پنج ناوگروه در دریا اظهار داشت: امروز همزمان پنج ناوگروه به صورت همزمان در دریا هستند که سه ناوشکن ایرانی شامل جماران، سهند و دنا که جز آخرین دستاوردهای ما است در دریا حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین یک ناوگروه برای دیپلماسی دریایی اعزام شده است و در یک رزمایش مرکب حضور پیدا می‌کند و همچنین یک ناوگروه مشغول حفظ و حراست و امنیت دریایی و کشتیرانی است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان افسری به تربیت نیروی تخصصی و تجهیزات محور اشاره کرد و گفت: دانش آموختگان از توان و علم دانش بالایی برخوردار هستند زیرا اساس کار تربیت نیروی نظامی عالم و متدین است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برقراری امنیت دریایی اهداف حضور ۵ ناوگروه جمهوری اسلامی درآبهای آزاد جهان است

د مهر 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه امیردریادار شهرام ایرانی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری سومین آیین مشترک تحلیف دانش آموختگی دانشجویان ارتش در دانشگاه علوم دریایی نوشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : از میان این ناوگروه ها، ناوشکن جماران ، سهند و دنا به عنوان آخرین دستاوردهای این نیرو در […]

همچنین بخوانید: