دیدار و جلسه مشترک مدیرعامل ایزوایکو با رئیس کل دادگستری هرمزگان – ایزوایکو

زمان مطالعه: 2 دقیقه







دوشنبه 25 مهر 1401 جلسه مشترکی با حضور دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره ایزوایکو با دکتر مجتی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، مدیرعامل ایزوایکو ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت قابل توجه مجتمع در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، و همچنین توانمندی ها و فعالیت های انجام گرفته این مجتمع افزود: صنعت دریایی و مجتمع ایزوایکو در زمان تحریم و شرایط بد اقتصادی تمام تلاش خود را جهت پشتیبانی از صنعت حمل و نقل دریایی و صنعت نفت گاز کشور به کار گرفته تا رسالت خود را در این بخش به انجام برساند و به معنای واقعی در راستای اقتصاد مقاوتی حرکت کرده و گام برداشته که این موضوع باعث حل مشکلات و برداشتن چالشهایی عظیم از پیش روی کشور بوده.

 

   مدیر عامل ایزوایکو در ادامه با اشاره به تعمیرات اساسی انواع شناورهای تخصصی و بزرگ اذعان کرد، تلاش های مهندسین و پرسنل ایزوایکو به در مقاطع مختلف باعث تداوم جریان صدور نفت و فراورده های نفتی بوده تا اقتصاد کشور آسیب نبیند و این موضوع باعث افتخار ما پرسنل مجتمع ایزوایکو بوده و هست که نقشی تاثیرگذار در پیشبرد اهداف نظام و تحقق برنامه های اقتصادی داشته است.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان ضمن اشاره به جایگاه ویژه استراتژیک بودن این صنعت  افزود تلاشهای ایزوایکو باعث شده تا وابسته به خارج نباشیم و در شرایط خاص با کمک به اقتصاد صنتعت حمل و نقل دریایی و کشتی داران و همچنین همراهی و پشتیبانی از تمامی فعالین حوزه دریا در انجام رسالت های خود موفق بوده و باید توجه بیشتری به این صنعت شود.

 

 

 

 

 






منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تاکید استاندار خوزستان بر افزایش تولید شیلات در استان

چ مهر 27 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقهاهواز – ایرنا – استاندار خوزستان گفت: آبزی‌پروری و افزایش تولید آن در خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. منبع

همچنین بخوانید: