بازدید مشاور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از ایزوایکو – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه







 

بازدید سردار سلیقه دوست مشاور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران و برگزاری نشست مشترک با اعضای کمیته پدافند غیرعامل این مجتمع

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو؛ روز سه شنبه مورخ 10 آبان ماه 1401 سردار سلیقه دوست مشاور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و هیأت همراه با حضور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) نشست مشترکی با اعضای کمیته پدافند غیرعامل ایزوایکو برگزار و به بررسی موارد پدافند غیرعامل این مجتمع صنعتی پرداختند.

پس از پایان این نشست سردار سلیقه دوست به همراه اعضای کمیته پدافند غیرعامل ایزوایکو بازدید مختصری از بخش های مختلف مجتمع به عمل آوردند و ضمن آشنایی با نوع فعالیت ، پروژه ها و ظرفیتهای این مجموعه از نزدیک موارد ذکر شده در نشست را مورد بررسی قرار دادند.

گفتنی است پیش از این هم در روز شنبه مورخ 7 آبان ماه 1401 سردار رحیمی معاون امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل از ایزوایکو بازدید و نشستی مشترک با اعضای کمیته پدافند غیرعامل این مجتمع داشتند.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)  تلاش میکند در توسعه موارد مربوط به پدافند غیرعامل با آموزش پرسنل و برگزاری جلسات کمیته پدافند غیرعامل مجتمع و درنظر گرفتن موارد مربوطه گامهایی  رو به جلو را در این زمینه بردارد.

 






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تقویت فعالیت‌های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در هند

ج آبان 20 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران؛ گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در جهت رونق هر چه بیشتر به فعالیت‌های خود در کریدور شمال-جنوب، همزمان با فعالیت منظم و منسجم در بازار روسیه، در حال تقویت فعالیت خود در هند است که بر این […]

همچنین بخوانید: