بازدید مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره کشتی سازی صدرا از ایزوایکو – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه







چهارشنبه مورخ 25 آبان ماه 1401 دکتر علی زارعی مدیرعامل و قائم مقام هیأت مدیره شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) به همراه جمعی از معاونین و اعضای هیأت مدیره این شرکت، ضمن بازدید از بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور (ایزوایکو)، نشست مشترکی با مدیرعامل و معاونین این مجتمع صنعتی برگزار کردند.

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ، در جریان این بازدید که با توضیحات دکتر سلمان ضربی، مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره ایزوایکو همراه بود، اعضای هیأت مدیره صدرا از کارگاهها، پروژه های جاری و بخش های مختلف این مجتمع بازدید و از نزدیک با ظرفیت‌ها و توانمندی های این زیرساخت عظیم صنعت دریایی کشور آشنا شدند.

مجتمع كشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایكو) یك منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده با وسعت 1100 هکتار در 37کیلومتری غرب بندرعباس است  که مجموعه های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است. ایزوایکو تلاش میكند در افق 1404، مجتمعی سرآمد و الگو در صنایع كشتی سازی، سكوسازی، ترمینال های نفتی و معدنی در منطقه خلیج فارس باشد.

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با ما همراه باشید:


کانال خبـری ایـزوایکـو در واتـس اپ
 
صفحـه ایـزوایکـو در اینستاگـرام

کانال ایـزوایکـو در آپـارات

کانال خبـری ایزوایکـو در ایتـا








منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خبرهای خوب مدیرکل بندر خرمشهر از پنجمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و کویت/ از برداشتن انحصار نمایندگی کشتیرانی توسط یک شرکت در کویت تا عدم معطلی شناورهای ایرانی در بنادر کویت

ش آبان 28 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: موضوعات متعددی مرتبط با حوزه دریا با مسوولان کویتی مطرح شد که خوشبختانه در قالب ۱۳ مصوبه مورد تایید و قبول واقع شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نورالله اسعدی اظهار داشت: به […]
خبرهای خوب مدیرکل بندر خرمشهر از پنجمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و کویت

همچنین بخوانید: