موضوعات: سیاسی نظامی

دشمن به دنبال منفعل کردن نیروی انسانی جمهوری اسلامی است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی در منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندرانزلی افزود: خطر بزرگ ایران اسلامی برای نظام سلطه و استکبار، منابع انسانی توانمند و اندیشه‌ورز آن است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد این منابع انسانی را منفعل کرده و به ضعف بکشاند، افزود: اگر دشمنان نتوانند به امیال پلید خود در مورد ایران دست یابند، این ملت در سایه عقیده و آرمان روند رو به توسعه را در نهایت اقتدار می‌پیماید.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد: اگر ملتی آرمانی فکر کند به طور قطع موفق خواهد بود و این محدود به دنیای اسلام و مسلمانان نیست بلکه هر یک از جوامع دینی دارای اعتقاد هر جا و به هر میزان که آرمانی حرکت کرده‌اند مانا و ماندگار بوده‌اند.

وی با تقدیر از رشادت‌های رزمندگان و شهدای هفتم آذر سال ۱۳۵۹ گفت: امروز ایران در دو جغرافیای زمینی (مرزها) و آبی شامل دریاها موفقیت‌های بسیاری در سایه انقلاب و تدبیر مقام رهبری و همت و اراده این ملت کسب کرده است و مفتخریم نیروی راهبردی جمهوری اسلامی در بیش از ۴۴ هزار کیلومتر از آب‌های جهان سیر می‌کند و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است.

وی تاکید کرد: اگر امروز در دریا امنیت است به مدد تلاش‌های نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بوده است.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: ایران با وجود تحریم‌ها توانست معادلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جهان را برهم زده و در عرصه‌های بین المللی قدرتمند ظاهر شود و اگر قدری حوصله شود فاتح دریاها خواهد بود و پیشرفت‌های نوین اسلامی را به دنیا عرضه خواهد کرد.

منبع

مدیر سایت