حضور ایزوایکو در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه







مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساخل ایران (ایزوایکو) با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته حضور پیدا کرد.

دکتر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهر سازی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، از غرفه ایزوایکو نیز دیدن کردند که این مجتمع صنعتی مورد توجه ایشان قرار گرفت.

در این نمایشگاه ۳۱۱ شرکت دولتی و خصوصی و دانش بنیان حوزه حمل و نقل در فضایی بیش از ۱۴ هزار متر مربع  حضور دارند.دراین نمایشگاه فعالان حوزه‌های حمل و نقل جاده‌ای، دریایی، هوایی، ریلی، حمل و نقل ترکیبی و هوشمند، راه‌سازی و راهداری، فنی وعمرانی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها حضور دارند.

دیگر شرکت های تابعه ایدرو فعال در حوزه  حمل و نقل از جمله مجتمع صنعتی اسفراین و شرکت ره نورد  در این نمایشگاه حضوردارند .

این نمایشگاه که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز به کار کرد ، تا  ۲۹ آذر ماه در مصلای امام خمینی  (رهتهران دائر است.






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صید غیرمجاز اشتغال ۳۵ هزار صیاد هرمزگانی را تهدید می‌کند

ی آذر 27 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقهبندرعباس – ایرنا – سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان گفت: هم اکنون افزون بر ۳۵ هزار صیاد با حدود چهار هزار و ۶۰۰ فروند شناور در آب‌های استان مشغول به صیادی هستند که صیدغیرمجاز تهدیدی جدی برای اشتغال این افراد است. منبع

همچنین بخوانید: