دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه با خانواده شهید امنیت مشهد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری شامگاه شنبه در حاشیه مراسم تشییع شهید گمنام در مشهد مقدس، از خانواده شهید امنیت مشهد، دانیال رضا زاده تجلیل و تقدیر کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در این دیدار معنوی خطاب به مادر شهید رضا زاده اظهار کرد: خداوند متعال را بابت این توفیق که شما در زمره خانواده معظم شهدا قرار داد شکر گزار باشید و برای ما دعا کنید که بتوانیم سربازی سربلند برای ولایت باشیم و «إن شاءالله» عاقبت به خیر شویم.

وی با اشاره به اجر و پاداش شهید، تصریح کرد: شهدا قبل از اینکه شهید شوند شهید بودند و به نوعی انتخاب شده هستند و ما به عنوان یک سرباز و خادم ملت از شما مادر گرامی که با تربیت دینی و مؤمنانه خود، این فرزند عزیز را این گونه برای اسلام و ولایت تربیت نمودید، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مادر شهید رضا زاده با تقدیر از سردار تنگسیری گفت: من یک فرزند بیشتر نداشتم ولی اگر فرزندان دیگری هم می‌داشتم تقدیم اسلام و ولایت فقیه می‌کردم و ما همه خود را فدای رهبری عزیز و حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (حفظه الله) می‌دانیم و همیشه خود را بدهکار انقلاب و نظام اسلامی می‌دانیم و إن شاءالله حضرت آقا زنده و سلامت باشند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خبری خوش از مجتمع بندری امام خمینی (ره)

ی دی 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس هفت فروند کشتی باری حامل نهاده های انسانی و دامی در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفتند.‌ به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان، هفت فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام پهلو گرفتند. بر اساس […]

همچنین بخوانید: