موضوعات: سیاسی نظامی

بیمارستان شهید سلیمانی چاه‌مبارک تجهیز می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسین جعفری پنج شنبه شب در آئین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک ضمن خیر مقدم و خوش آمد به شرکت کنندگان در این برنامه، به شرح مختصری از مأموریت فرماندهی بهداری در بخش خدمات بهداشت و درمان پرداخت و گفت: به زودی بخش‌های ویژه بیمارستان شهید سلیمانی شامل ۹ تخت ای سی یو ۷ تخت سی سی یو و ۱۱ تخت ویژه به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه گفت: هدف اصلی این بیمارستان تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مراجعین و خدمات دهی به اقشار مردم و به خصوص خانواده نیروهای مسلح است.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در سخنانی به ذکر خصوصیات شاخص شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی سید الشهدا جبهه مقاومت پرداخت.

سردار بارگاهی وجود این بیمارستان را در این منطقه فرصت مناسبی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و و محرمان این بخش از استان برشمرد و گفت: بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک در این منطقه نقش مهمی در ارتقا سلامت در استان بوشهر داشته باشد.

در پایان این مراسم دکتر حمید رشید به عنوان سرپرست بیمارستان شهید سلیمانی معرفی و از زحمات دکتر همت رئیس قبلی این بیمارستان تقدیر شد.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت