امضای تفاهم‌نامه ایجاد زنجیره‌های ارزش ماهی تیلاپیا در یزد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/یزد اولین تفاهم نامه همکاری با موضوع ایجاد زنجیره های ارزش ماهی تیلاپیا در دومین سفر رئیس جمهور به استان یزد به امضا رسید.

در جریان سفر ریاست جمهوری به استان یزد تفاهم نامه‌ای با موضوع حمایت از صنعت تیلاپیای کشور و ایجاد زنجیره ارزش ماهی تیلاپیا با ظرفیت یکهزار تن در سال فیمابین «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور، «سید حسین حسینی» معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و «مهران فاطمی» استاندار یزد به امضا رسید.

بر پایه این گزارش، با انعقاد این تفاهم نامه که در حضور رئیس جمهور انجام شد شرایط جدیدی جهت توسعه و ارتقای صنعت تیلاپیا در کشور ایجاد خواهد شد.

در این تفاهم نامه ضمن تسهیل در روند سرمایه گذاری در زنجیره های ارزش تیلاپیا زمینه انتقال دانش و تکنولوژی های به روز دنیا در کشور فراهم می شود.

به گزارش مرین‌پرس و به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، همچنین وزارت جهاد کشاورزی  با فراهم ساختن زیر ساخت های مناسب در مجتمع ها و شهرک های پرورش ماهی روند سرمایه گذاری را  تسهیل و سازمان شیلات ایران مسائل و مشکلات توسعه ای پرورش تیلاپیا را در سطح دستگاهای ملی پیگیری می‌کند.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تردد دریایی از بندرعباس به قشم و هرمز باز شد

ش دی 24 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است. ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند […]

همچنین بخوانید: