دشمن درپی کمرنگ نشان دادن توانمندی‌های کشور است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش معاونان و مسولان اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، با اشاره به نقش مهم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار داشت: امروز مدیریت رسانه و افکار عمومی با توجه به هجمه‌های معاندین بسیار دشوار است و این مسئله اهمیت عقیدتی سیاسی را در نشان دادن توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش نمایان می‌کند.

امیر کاویانی افزود: دشمن به دنبال برجسته کردن نقاط ضعف و کمرنگ نشان دادن نوانمندی‌های کشور است که رسانه‌ها و فضای مجازی می‌تواند نقشه دشمنان را در اجماع سازی علیه جمهوری اسلامی، خنثی و نقش بر آب کند. ما اکنون در میادین مختلف مشغول جنگ با دشمنان ایران اسلامی هستیم، جنگ دیپلماسی، جنگ رسانه‌ای و جنگ اقتصادی محورهای اصلی مبارزه با ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده نداجا در ادامه با اشاره به اقدامات این نیرو در توسعه سواحل مکران، گفت: امروز با رهنمودهای مقام معظم رهبری توسعه سواحل مکران با محوریت نیروی دریایی ارتش در حال انجام است که این امر باعث پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور خواهد شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتخاب بندر بوشهر از سوی سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرکز مطالعات هیدروگرافی

س دی 27 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های ارزشمند علمی، بندر بوشهر از سوی سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرکز مطالعات هیدروگرافی (شاخه‌ای از علوم کاربردی درباره اندازه‌گیری و توصیف عوارض فیزیکی دریاها و منابع آبی دیگر و مناطق ساحلی […]
انتخاب بندر بوشهر به عنوان مرکز مطالعات هیدروگرافی

همچنین بخوانید: