تخلیه همزمان هشت فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام(ره) /کاهش زمان ماندگاری کامیون‌ها از ۱۵ ساعت به ۴ ساعت

زمان مطالعه: 1 دقیقه



هشت فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی و غذایی نزدیک به 486 هزار تن به طور همزمان در اسکله‌های مجتمع بندری امام خمینی (ره) با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و توانمند در حال تخلیه هستند.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ معاون امور بندری و اقتصادی این اداره کل با اعلام این خبر بیان داشت: 13 میلیون تن انواع کالای اساسی از ابتدای سال جاری تاکنون از کشتی‌های حامل کالای اساسی با اتکاء به آمادگی تجهیزاتی و توان عملیاتی که موجب نیل به نرم تخلیه ٨٠ هزار تن در روز شده است، در این مجتمع بندری تخلیه شده است.

به گفته مهران میدری؛ با رشد ۲۷۵ درصدی در مجتمع بندری امام خمینی ماندگاری کامیون‌ها از ۱۵ ساعت به ۴ ساعت رسیده است.

وی تصریح کرد:به دنبال اتخاذ تمهیدات لازم و هم‌افزایی در زمینه‌ی تسریع در فرآیند خروج کالاهای اساسی تا کنون 12 میلیون تن انواع کالاهای اساسی از این مجتمع بزرگ بندری خارج شده است.

میدری با اشاره به عملکرد 36.5 میلیون تنی منطقه ویژه اقتصادی بندری امام خمینی(ره) در زمینه تخلیه و بارگیری انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی از ابتدای سال جاری تاکنون ، گفت: به دنبال هماهنگی بین‌بخشی در فرآیند حمل کالا با دیگر دستگاه های اجرایی دولت، یک میلیون تن از انباشت کالاهای اساسی در این مجتمع بزرگ بندری کاسته شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پهلوگیری و تخلیه، هشت فروند کشتی حامل نهاده های دامی و غذایی

ج دی 30 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه تخلیه هشت فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی و غذایی با ۴۸۶ هزار تن محموله، به طور همزمان در اسکله‌های بندر امام خمینی   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا؛ و به نقل از PMO، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی، با اعلام این خبر بیان […]

همچنین بخوانید: