شیلات ظرفیت نهفته رونق اقتصاد و تولید در اردبیل است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله‌بخش صبح یکشنبه در بازدید از پروژه های در دست اجرای شیلاتی در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: استان اردبیل از جمله استان های مستعد کشور در زمینه تولید ماهی و آبزیان زینتی است.

وی خاطرنشان کرد: پروش آبزیان با توجه به وجود ظرفیت های بالا در سطح استان اردبیل علاوه بر اشتغال زایی می تواند بازده خوب اقتصادی نیز ایجاد کند.

مدیرکل شیلات استان اردبیل افزود: در استان اردبیل ظرفیت های نهفته‌ای برای فعالیت های شیلاتی و ایجاد اشتغال‌های پایدار در این بخش وجود دارد که سرمایه گذاران می‌توانند با استفاده از وجود چنین ظرفیتی گام‌های نویی در عرصه تولید و صادرات محصولات شیلاتی بردارند.

اله‌بخش گفت: در شرایط موجود اقتصادی کشور و نیاز مبرم به اشتغالزایی و ارزآوری، گسترش کسب و کارهایی چون پرورش ماهیان زینتی داریم.

وی افزود: پرورش زالو و جلبک و صادرات آن می‌تواند بازار مناسبی ایجاد کرده و زمینه را برای ایجاد درآمد و رونق اقتصادی فراهم آورد.

مدیرکل شیلات استان اردبیل هر نوع حمایت در راستای رفع موانع تولیدکنندگان در شرایط مهم امروز جامعه را گام مهمی در شکست برنامه‌های دشمنان کشور دانست و تصریح کرد: هرگونه تولید داخلی قدمی روبه جلو برای تحقق شعار سال است و دراین زمینه آبزی پروران استان با توجه به جایگاه مهم آنان در فعالیت‌های شیلاتی استان نقش مهم و ارزنده ای دارند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فعال شدن خطوط مسافری و گردشگری بندر چابهار و تخصیص سوخت یارانه‌ای

ی بهمن 2 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از بندر چابهار و پایانه ترمینال بین المللی مسافر دریایی این بندر قول داد فعال شدن خطوط مسافری و گردشگری بندر چابهار و تخصیص سوخت یارانه‌ای را پیگیری کند. به گزارش راد، به نقل از سازمان بنادر […]

همچنین بخوانید: