تولید چرخه اقتصاد را به حرکت در می‌آورد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر عبداللهی عابد صبح یکشنبه در بازدید از پروژه های در دست اجرای شیلاتی شهرستان مشگین شهر با حضور نماینده مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش موثر تولید و اشتغال در بهبود هرچه بیشتر چرخه اقتصادی کشور اظهار کرد: شرایط حضور سرمایه گذاران در این استان باید توسط دستگاه های مختلف تسهیل شود.

وی خاطرنشان کرد: این امر سبب تشویق بخش خصوصی برای فعالیت در این استان در بخش های مختلف خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل نقش شیلات را در حوزه تولید و اشتغال مهم و اساسی خواند و گفت: استمرار فعالیت های شیلاتی در زمینه های مختلف اقدامی ارزنده است و ما در راستای رونق اقتصادی استان از این اقداما حمایت می کنیم.

در این بازدید نماینده مردم شهرستان مشگین شهر درمجلس شورای اسلامی نیز رونق طرح های آبزی پروری در مشگین شهر را یکی از راه های رونق اقتصاد و اشتغال در این شهرستان اعلام کرد.

محمود عباس زاده مشگینی گفت: خدمات صادقانه و عملکرد دلسوزانه شیلات استان در احیای ظرفیت های بالقوه بالفعل این حوزه نشان از عزم جدی و مدیریت جهادی دارد.

وی با تاکید بر اهمیت صنعت شیلات در اقتصاد منطقه خاطر نشان کرد: اجرای پروژه های بزرگ در مقیاس های استانی و حتی ملی با توجه به وجود ظرفیت های موجود جزو مطالبه های مردم مشگین شهر است.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده به عنوان قانونگذار و ناظر در کنار مدیران دستگاه های اجرایی بر فرآیند انجام امور نظارت می کند و در یک سال اخیر از ردیف های ملی سعی کردیم با هدف تحول و توسعه مشگین شهر 2 هزار میلیارد تومان اعتبار را جذب کنیم.

عباس زاده مشگینی افزود: احداث پست 230 کیلوولت در شهرستان مشگین شهر با هدف تامین برق پایدار کارخانه کامیون مشگین شهر در دست اقدام است که به زودی شاهد بهره برداری از این پست برق و ورود آن به مدار تامین انرژی خواهیم بود.

وی بیان کرد: اولویت مسئولان تامین زیرساخت های آب، برق، گاز و تکمیل طرح های راهسازی است که فعالیت های خوبی نیز در این شهرستان در این بخش ها انجام شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وزیر گردشگری پیگیر خطوط مسافری و گردشگری بندر چابهار و سوخت یارانه‌ای

ی بهمن 2 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عزت الله ضرغامی در جریان این بازدید که (پنجشنبه ۲۹ دی) به همراه معین الدین سعیدی نماینده مجلس شورای اسلامی، سپاهی فرماندار ویژه شهرستان چابهار و جمعی از مدیران استانی و شهرستان صورت […]

همچنین بخوانید: