اضافه شدن ۳ دستگاه لیفتراک به تجهیزات بندری مجتمع بندری انزلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از اضافه شدن ۳ دستگاه لیفتراک به تجهیزات بندری مجتمع بندری انزلی خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یونسی از ارتقای تجهیزات عملیات تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری انزلی خبرداد و اظهار داشت: ۳ دستگاه لیفتراک توسط ترمینال اپراتور مجتمع بندری انزلی خریداری و به تجهیزات مجتمع بندری انزلی افزوده شد.

وی افزود: هدف از تامین تجهیزات یاد شده بهبود شاخص های عملیاتی و نرم بارگیری کالاهای صادراتی و در مجموع افزایش رضایتمندی صاحبان کالا می باشد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه تسریع در عملیات بارگیری کالاهای مذکور موجب کاهش مدت ماندگاری کشتی های حامل کالاهای صادراتی می شود، خاطرنشان کرد: این عوامل موجب افزایش ظرفیت ناوگان تجاری با توجه به افزایش سفرهای کشتی ها خواهد شد.

یونسی با اشاره به اینکه تجهیزات بندری نقش مهمی را در افزایش بهره وری عملیات بندری ایفا می کند، تصریح کرد: بروزرسانی تجهیزات بندری از اهداف مهم اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان می باشد.

وی از جمله مشکلات بندر در گذشته کمبود لیفتراک جهت چیدمان پالت های صادراتی درون خن کشتی دانست و گفت: این کمبود به موجب خرید و ورود این تجهیزات برطرف شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تولید ۶۱ هزار تن میگو از ۵ استان کشور/ ۶۰ درصد میگوی پرورشی صادر می‌شود

د بهمن 3 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقهتهران – ایرنا – معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران گفت: امسال ۶۱ هزار تن میگو از پنج استان برداشت شد که این عدد حدود ۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. منبع

همچنین بخوانید: