آمادگی نیروی دریایی ارتش برای همکاری با صنایع برای رشد و…

زمان مطالعه: 2 دقیقه

معاون لجستیک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای رشد و توسعه سواحل مکران آماده همکاری با صنایع هستیم.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا محمدی در نشست تخصصی صنعتگران استان با معاونین فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نیروی دریایی چندین سال است که بر اساس ماموریت خود در سواحل مکران مستقر شده و امنیت این منطقه و دریای پیرامونی را برقرار کرده است و به دنبال این است که بر اساس تکلیف مقام معظم رهبری، سبب توسعه منطقه و مردم شود.

وی افزود: در همین راستا در حد توان خود تلاش کرده و امکانات را پای کار آورده ایم و لازم است ظرفیت کشور نیز پای کار آید. ما پرچمدار توسعه در سواحل مکران هستیم و اگر تمام کشور پای کار بیایند رشد و توسعه افزایش خواهد یافت.

معاون لجستیک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی یک استان صنعتی است و بیشتر صنایع مادر در این استان هستند؛ اگر این ظرفیت ها در حوزه سواحل مکران ورود کنند علاوه بر این سواحل، صنایع نیز رشد پیدا می کنند.

محمدی ادامه داد: بسیاری از استان ها را نمی‌توان کنار دریا برد اما می توان از ظرفیت صنایع و کارخانجات استفاده کرد و نیروی دریایی آمادگی دارد به صورت مشارکتی با تمام صنایع در سواحل مکران همکاری کند.

وی تاکید کرد: اعلام آمادگی کردیم که هرکدام از صنایع ورود کنند ما نیز همکاری و حمایت لازم را خواهیم داشت.

محمدی اضافه کرد: استان مرکزی ظرفیت بالایی در حوزه صنایع دارد و بیشتر صنایع این استان صنایع مادر هستند و بهتر است صنایع پایین دستی را در سواحل مکران با مشارکت نیروی دریایی ایجاد کنند تا ضمن ایجاد اشتغال، مردم نیز از محصولات آنها استفاده کنند. با صنایع پایین دستی می توان صنایع بزرگ را رشد داد و باعث توسعه‌ سواحل و ایجاد اشتغال نیز شد.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: isna.ir/xdNg7x

لینک کوتاه: https://seanews.ir/43320

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

Aequorea؛ شهر شناور ساخته شده از زباله

چ بهمن 12 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گزارش مرین‌پرس ، این شهر باشکوه که توسط وینسنت کالبو (Vincent Callebaut) معمار بلژیکی برنده جایزه طراحی شده، به عنوان یک «اقیانوس خراش» توصیف شده و به صورت سه بعدی از زباله های قاره هفتم چاپ شده است. مفهوم پشت این نگرش، برجسته کردن نیاز به پاکسازی «سوپ […]

همچنین بخوانید: