پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت دهه فجر و روز پدر – ایزوایکو

زمان مطالعه: 2 دقیقه








‎دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با صدور پیامی چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ولادت با سعادت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) مقتدای همه عدالتخواهان جهان و روز پدر را تبریک گفت.

‎به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در متن این پیام آمده است:

‎چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که مقارن گشته است با ولادت با سعادت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) مقتدای همه عدالتخواهان جهان و روز پدر با تمامی شهدا و رهبر کبیر انقلاب میثاق مجدد میبندیم که تا پای جان در سنگر صنعت ایستاده ایم و در دفاع از آرمانهای انقلاب و شهدا ذره ای عقب نخواهیم نشست.
‎بدون شک دستاوردهای والای مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در سالهای گذشته که با تاسیس یاردهای مختلف فعال در زمینه طراحی، ساخت و تعمیرات شناورهای متوسط و عظیم و طراحی، ساخت، حمل و نصب و راه اندازی سازه های ساحلی و فراساحلی که در دوران انقلاب صورت پذیرفته استقلال و خودکفایی همه‌جانبه کشور در حوزه صنعت دریایی به همراه داشته است، و با ادای دین در حوزه مسئولیت‎های اجتماعی و توسعه و آبادانی استانهای ساحلی کشور ادامه یافت و نام نیکی از توانمندی صنعت دریایی کشور را تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در اذهان جامعه بشری به یادگار خواهد گذاشت.
‎اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، چهل و چهارمین سالگرد بهار انقلاب، یوم‌الله دهه فجر و ۱۳رجب سالروز میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(علیه السلام) اولین پیشوای شیعیان و روز پدر را به ملت قهرمان ایران و تمامی پدران سرزمینم به ویژه کارکنان ارجمند مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران صمیمانه تبریک عرض می‎نمایم.

‎امید است که در سایه الطاف الهی، ایران عزیزمان با عبور از تمامی دشواری‎ها، به جایگاه رفیعی که شایسته و درخور ظرفیت‎ها و توانمندی‎های آن است، دست یابد.»

‎سلمان ضربی
‎12 بهمن 1401






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

میلاد حضرت علی (ع) و روز مرد مبارکباد

پ بهمن 13 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه نام مرد، بوی نان گرم سفره، بوی مداد و دفتر مدرسه، بوی سخاوت و مردانگی و بوی پاکیزگی و نجابت است. مرد تندیس گذشت نوح، اعتکاف موسی، مظلومیت عیسی، صداقت ابراهیم، نجابت محمد (ص)  و خلقت خوب خداوند است. ای نجابت نجیب، ای شرافت شریف، ای […]

همچنین بخوانید: