نشست هم اندیشی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با صاحبان کالا/ آمادگی صاحبان کالا برای حل مشکلات بندرانزلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نشست هم اندیشی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با صاحبان کالا و تجار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،  نشست هم اندیشی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تجار و صاحبان کالا  با حضور معاون امور بندری و اقتصادی  و رییس اداره امور بندری این اداره کل در راستای بررسی رفع کمبودها  حوزه عملیاتی و ستادی روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در مجتمع بندری انزلی، برگزار شد.

در این نشست تجار و صاحبان کالا به مواردی همچون افزایش بی رویه هزینه حمل کالا، کمبود شناور در حوزه خزر و  همچنین کمبود برخی تجهیزات بندری در بندر انزلی پرداختند.

حسین یونسی؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این نشست به وجود مشکلات ساختاری حوزه عملیات بندری، ظرفیت های قابل استفاده در بندر و همچنین اقدامات صورت گرفته در خصوص افزایش میزان تخلیه و بارگیری در حوزه های ترانزیت کالا و حمل و نقل کانتینری پرداخت و اقداماتی همچون لایروبی حوضچه های قدیم و جدید بندر و توانایی پهلوگیری شناورهایی با درافت بیشتر در مجتمع بندری انزلی را تشریح کرد.

گفتنی است در پایان، تجار حاضر در این نشست هم اندیشی با ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته در بندرانزلی آمادگی خود را در خصوص هرگونه همکاری در جهت رفع مشکلات مطروحه اعلام کردند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید سفیر بلاروس از زیرساخت ها و توانمندی های بندر آستارا/ تمایل بلاروس برای واردات محصولات کشاورزی از ایران

پ بهمن 13 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه سفیر بلاروس در ایران به همراه هیات اقتصادی این کشور از زیرساخت ها و توانمندی‌های بندر آستارا بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه دمیتری کالتسوف؛سفیر بلاروس در ایران در جریان بازدید از بندر آستارا اظهار […]
بازدید سفیر بلاروس از زیرساخت ها و توانمندی های بندر آستارا/ تمایل بلاروس برای واردات محصولات کشاورزی از ایران

همچنین بخوانید: