الحاق یک فروند بارج جمع آوری آلودگی مواد نفتی به ناوگان سازمان بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل تامین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی از پایان ساخت و الحالق یک فروند بارج جمع آوری آلودگی مواد نفتی به ناوگان شناورهای خدماتی این سازمان، خبر داد.

آیت الله رضازاده در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با اشاره به اینکه یکی از الزامات بین المللی دریانوردی، مقابله و جمع آوری آلودگی های نفتی از آب های ساحلی تحت حاکمیت کشور است، اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به ساخت 4 فروند بارج با ظرفیت 500 تن جهت جمع آوری آلودگی های نفتی توسط یکی از سازندگان معتبر داخلی اقدام کرده است.

وی افزود: 3 فروند از این بارج ها در سنوات قبل تحویل بنادر امام خمینی (ره)، شهیدرجایی و خرمشهر شده و چهارمین فروند نیز هم اکنون جهت بهره برداری تحویل بندر بوشهر شده است.

مدیرکل تامین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه این شناور دارای طول 42 متر، عرض 10 متر و آبخور 1.8 متر و کف دو جداره است، گفت: شناور مربوطه تحت نظارت موسسه رده بندری داخلی ساخته شده و مجهر به 2 دستگاه دیزل ژنراتور با قدرت هر یک 125 اسب بخار و 2 دستگاه پمپ با ظرفیت هر یک 200 متر مکعب در ساعت است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برقراری تجارت آزاد با اوراسیا در تابستان ۱۴۰۲

د بهمن 17 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اعلام اجرایی شدن توافقنامه تجارت آزاد با اوراسیا از اواخر تابستان سال آینده گفت: تعرفه ۹۰ درصد از کالاهای ایرانی صفر خواهد شد. به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا پیمان پاک در نشست خبری اظهار کرد: […]

همچنین بخوانید: