بازدید سفیر بلاروس از زیرساخت ها و توانمندی های بندر آستارا

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سفیر بلاروس در ایران به همراه هیات اقتصادی این کشور از زیرساخت ها و توانمندی‌های بندر آستارا بازدید کرد.


به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، دمیتری کالتسوف سفیر بلاروس در ایران در جریان بازدید از بندر آستارا اظهار داشت: دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس روابط دوستانه دیرینه ای دارند و توسعه مبادلات تجاری، عرصه بسیار مهمی در روابط بین دو کشور است.

وی افزود: با توجه به اهمیت و وضعیت جغرافیایی استان گیلان و شهرستان مرزی بندر آستارا، زیرساخت های حمل و نقلی آستارا از اهمیت خاصی برای تحویل کالاهای بلاروسی به ایران برخوردار است.

سفیر بلاروس در ایران با اشاره به توسعه همکاری‌های تجاری، تصریح کرد: امکانات بندری، ریلی و خطوط زمینی استان گیلان و شهرستان مرزی بندر آستارا برای توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور ایران و بلاروس بسیار مهم خواهد بود.

کالتسوف با بیان اینکه دو کشور می توانند ظرفیت های یکدیگر را تکمیل کنند، تصریح کرد: علاقه مند هستیم از کشور ایران محصولات مختلف کشاورزی از جمله میوه، خشکبار و سبزیجات وارد کنیم و ازطرف بلاروس، محصولات مورد نیاز طرف ایرانی را نیز صادر کنیم.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/61613

لینک کوتاه: https://seanews.ir/43501

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی امکانات و فرصت‌های توریسم دریایی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

د بهمن 17 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، علی اصغر شالبافیان در نشست خبری که عصر امروز برگزار شد، گفت: شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته» و «سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی» از ۱۸ تا ۲۱ بهمن با پوشش کامل سالن‌های محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران در ۱۶ سالن و […]

همچنین بخوانید: