استفاده از کشتی‌های مسافری برای اسکان زلزله زد‌گان ترکیه

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مالکان و اپراتور‌های کشتی‌های مسافری در ترکیه تعدادی از شناور‌های خود را به منظور اسکان زلزله زدگان اختصاص دادند.

به گزارش سی نیوز به نقل از مانا، شرکت کارا دنیز مالک کشتی‌های مسافری در این زمینه اعلام کرد در حال اعزام کشتی‌های مسافری به جنوب ترکیه هستیم تا بتوانیم سهمی در اسکان زلزله زدگان داشته باشیم.

در بیانیه این شرکت آمده است سه کشتی مسافری به منظور تامین مسکن، غذا، مراقبت‌های بهداشتی هرکدام به ظرفین ۱۵۰۰ نفر اختصاص یافته‌اند.

در اطلاعیه این شرکت با اشاره به اینکه برای اولین بار است از این کشتی‌ها برای کمک بشر‌دوستانه استفاده می‌شود آمده است امیدواریم با این فعالیت‌ها در الیتام زخم‌های زلزله زدگان نقشی داشته باشیم.

بر اساس این گزارش کشتی‌های تجاری ترکیه همچنان مشغول ارسال محموله‌های کمک رسانی به بنادر آسیب دیده هستند؛ در این ارتباط نیروی دریایی و صنعت حمل‌و‌نقل دریایی ترکیه ۲۴ کشتی را برای کمک به زلزله زدگان در نظر گرفته‌اند.

شهرداری استانبول نیز دو کشتی مسافری را به کشتی‌های اقامتی تبدیل کرده و آن‌ها را به سمت اسکندرون حرکت داده است.

در این گزارش آمده اسپانیا دو کشتی نیروی دریایی خود را همراه یک گروه عملیاتی ۵۰۰ نفره مجهز به یک بیمارستان به ترکیه اعزام کرده است، در این کشتی‌ها ۷۰ پزشک و چند واحد جراحی سیار وجود دارند.

در پایان این گزارش آمده است آمریکا دو میلیون گالن سوخت برای کمک به عملیات امداد اضطراری به جنوب ترکیه تحویل داده است.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://mana.ir/fa/news/95089/

لینک کوتاه: https://seanews.ir/43857

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روند کلی صادرات کشور در سال جاری مثبت بوده است

س بهمن 25 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه دکتر کامبیز اعتمادی نایب رئیس کمیته کانتینری و عضو کمیته آموزش، مطالعات و تحقیقات روند مثبت صادرات در شش‌ماهه امسال برآوردهای بانک مرکزی از بهبود وضعیت صادراتی کشور خبر می‌دهد. طبق این داده‌ها، صادرات نفتی کشور در شش‌ماهه امسال ۳/۲۹ میلیارد دلار بوده که تقریبا ۵/۱ […]

همچنین بخوانید: