موضوعات: سرخط خبرها

برگزاری دوره آموزشی “تشریح الزامات سیستم مدیریت HSE با رویکرد تخصصی در بنادر” در بندر نوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



دوره آموزشی« تشریح الزامات استقرار سیستم مدیریت HSE با رویکرد تخصصی در بنادر» در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ در این دوره آموزشی که با حضور مسئولان و کارکنان اداره کل و شرکت های بخش خصوصی فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد؛ شرکت کنندگان با آیین نامه ایمنی در بنادر، مقررات مربوط به ایمنی و بهداشت در مناطق ویژه اقتصادی، عناصر و الزامات سیستم مدیریت HSE در سازمان بنادر و دریانوردی و نحوه اجرای اثربخش و موثر سامانه مدیریت HSE مبتنی بر ریسک در بندر، ارائه شده توسط دکتر هاشم ستاره مدرس دوره آشنا شدند.
       
مفاهیم و موضوعاتی مانند لزوم و اهمیت HSE در بنادر بر اساس الزامات و قوانین و مقررات ملی و بین المللی ، نقش سیستم مدیریت HSE از دیدگاه اقتصادی در بنادر ، اهمیت سیستم مدیریت HSE از منظر مسئولیت پذیری اجتماعی، مروری بر الزامات سیستم مدیریت HSE منطبق بر الگوی سازمان بین المللی دریا نوردی IMO و… از دیگر مباحث مطروحه در این دوره آموزشی بود.
     
گفتنی است که دوره آموزشی « تشریح الزامات استقرار سیستم مدیریت HSE با رویکرد تخصصی در بنادر» با حضور مسئولان و کارشناسان HSE اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و شرکت های فعال در بنادر تابعه اداره کل، روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد.

پایان پیام/

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت

آخرین اخبار: