نجات 6 نفر از خطر غرق در آب‌های جزیره خارگ

زمان مطالعه: 1 دقیقه



رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: 6 سرنشین موتورلنج باری از خطر غرق در آب‌های محدوده جزیره خارگ نجات پیدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ حجت خسروی در تشریح این خبر اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار موتورلنج یاد شده به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر طوفان و احتمال غرق شناور، پس از هماهنگی های لازم شناور ناجی 9 به منطقه اعزام شد.

 

وی بیان کرد: پس از گذشت دقایقی دوبه موتوردار هلیا که در منطقه حضور داشت اعلام کرد  پنج نفر از خدمه شناور را نجات داده ولی یک نفر از خدمه به آب افتاده که به علت شرایط بد جوی امکان نجات آن وجود ندارد.

 

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استانه بوشهر ادامه داد: در ادامه عملیات با رسیدن شناور ناجی 9 فرد به آب افتاده نجات پیدا کرد.

 

خسروی عنوان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به اسکله گناوه افراد نجات یافته را به مسئولان مربوطه تحویل داد و مورتورلنج باری نیز غرق شد.

 

نجات خدمه بیمار شناور خدماتی

 

وی اظهار کرد: در دومین عملیات نیز پس از برقراری ارتباط با مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر بیماری خدمه شناور خدماتی موتور تانکر، شناور ناجی 9 به موقعیت اعزام شد.

 

خسروی گفت: شناور ناجی پس از گذشت 30 دقیقه فرد بیمار را تحویل گرفت و با برگشت به مبداء به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخلیه و بارگیری 40 میلیون تن انواع کالا در بندرامام(ره) در ۱۱ ماه گذشته/ کاهش ۳۲ درصدی زمان انتظار کشتی‌ها

س اسفند 2 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه در جریان تخلیه و بارگیری40 میلیون تن انواع کالا در 11 ماهه سال جاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) شاخص‌های عملیاتی بندر بهبودهای قابل‌توجهی یافت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، داود چگنی سرپرست معاونت بندری و امور اقتصادی این اداره […]
تخلیه و بارگیری 40 میلیون تن انواع کالا در بندرامام(ره) در ۱۱ ماه گذشته

همچنین بخوانید: