پذیرش دانشجوی بورسیه در گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز جهت اشتغال بر روی کشتی‌های اقیانوس پیما دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش سی نیوز به نقل از  مانا؛ گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از طریق مؤسسه آموزشی این گروه به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز جهت اشتغال بر روی کشتی‌های اقیانوس پیما در رده‌های افسر دومی عرشه و مهندس سومی موتور دانشجو می‌پذیرد.

طبق اطلاعیۀ مؤسسه آموزشی گروه کشتیرانی متقاضیان از تاریخ یکم لغایت ۱۳ اسفندماه جاری فرصت دارند تا برای ثبت نام در این دوره آموزشی اقدام کنند.

بر این اساس، افراد مذکر با تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران که شرایط عمومی ثبت نام از جمله عدم اعتیاد به مواد مخدر طبق تأیید مراجع ذی‌صلاح، عدم اشتهار به فساد و تجاهر به فسق، نداشتن سوء پیشینه به تایید مراجع ذی‌ربط، دید چشم ۱۰/۱۰ (بدون عینک) برای رشته افسر دومی عرشه و ۱۰/۸ برای رشته مهندس سومی موتور و نداشتن کور رنگی، حداقل قد ۱۷۰ سانتیمتر را احراز کنند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

همچنین، نداشتن خالکوبی روی بدن برای متقاضیان ضروری است و فقط افرادی می‌توانند در دوره یاد شده ثبت نام کنند که دوره خدمت نظام وظیفه را انجام نداده‌اند (مشمولین وظیفه بدون مهر غیبت) و تا زمان ثبت نام دیپلم خود را دریافت کرده‌اند و حداقل تا شهریور سال ۱۴۰۲ از معافیت تحصیلی برخوردار باشند.

با این حال، دانشجویان و دانش‌آموزانی که مشغول تحصیل در سال آخرتحصیلی هستند نیز می‌توانند در آزمون مربوطه شرکت نمایند به شرطی که تا پایان سال تحصیلی (خرداد ۱۴۰۲)، قادر به ارائه مدرک فارغ التحصیلی خود باشند. این افراد در زمان ثبت نام می‌بایست گواهی مبنی بر اشتغال به تحصیل در سال یا نیمسال آخر را از محل تحصیل خود دریافت و در زمان ثبت نام در سایت، در محل مدرک تحصیلی بارگذاری نمایند.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://mana.ir/fa/news/95158

لینک کوتاه: https://seanews.ir/44186

 

 

 

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه‌اندازی خط جدید کشتیرانی بین تایلند، مالزی و اندونزی توسط مرسک

چ اسفند 3 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، مؤسسه آلفا‌لاینر در تازه‌ترین گزارش خود اتصال بنادر جاکارتا، کوالا‌لامپور و بانکوک را از طریق خط کشتیرانی مرسک اعلام کرد. بر این اساس مسیر‌های لجستیکی Sealand Asia توسط سرویس جدید با نام TH9، اندونزی تا تایلند را به هم متصل خواهد کرد. بر […]

همچنین بخوانید: