ثبت رکورد تخلیه و بارگیری ۵۵ هزارتن کالا طی یک روز در بندر چابهار/ قابلیت تخلیه و بارگیری کالا تا ۱۳ میلیون تن در سال در بندر چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از رکورد تخلیه و بارگیری ۵۵ هزارتن کالا طی یک روز در بندر چابهار خبر داد و گفت: امکان تخلیه و بارگیری تا ۱۳ میلیون تن کالا در سال با تامین ناوگان و رفع موانع وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسین شهدادی با اشاره به روند مستمر افزایشی تخلیه و بارگیری کالا و کانتینر در بندر چابهار از ثبت رکورد ۵۵ هزارتن تخلیه و بارگیری کالا طی یک روز برای اولین بار در بندر چابهار خبر داد.

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش ترافیک کشتی های ورودی و با اعلام آمادگی بندر چابهار برای ارائه خدمات تخلیه و بارگیری به انواع گروه‌های کالایی و رویه های گمرکی گفت: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تسریع تخلیه و بارگیری کالا و  کانتینر استفاده خواهد شد.

شهدادی خاطر نشان کرد: در صورت تامین به موقع ناوگان حمل و نقل زمینی و رفع موانع و محدودیت‌های لجستیکی و اسنادی با زیرساخت‌ها و امکانات فعلی موجود؛ امکان تخلیه و بارگیری کالا تا ۱۳ میلیون تن در سال در بندر چابهار وجود دارد‌.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری موفق دوره آموزشی‌ تخصصی آشنایی با استانداردهای عملیاتی آتش‌نشانی بنادر

ش اسفند 6 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (HSE) و پدافند غیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: دوره آموزشی تخصصی ” آشنایی با استانداردهای عملیاتی آتش نشانی فرماندهان آتش نشانی بنادر” در ماه های دی و بهمن سال جاری و بصورت جداگانه برای ۵۰ […]
برگزاری موفق دوره آموزشی‌ تخصصی آشنایی با استانداردهای عملیاتی آتش‌نشانی بنادر

همچنین بخوانید: