مکانیزه‌سازی فرآیند تنظیف محوطه‌های بندری و اراضی پشتیبانی مجتمع بندری امام خمینی(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مکانیزه‌سازی فرآیند تنظیفات محوطه‌های بندری و اراضی پشتیبانی مجتمع بندری امام خمینی(ره) با به‌کارگیری 11 دستگاه تجهیز جدید قوت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سیدعلی سیاوش معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع این اداره کل با اشاره به گستردگی محوطه‌های بندری و اراضی پشتیبانی و همچنین فعالیت‌های تخلیه و بارگیری انواع کالا در این مجتمع بزرگ بندری گفت:از آنجایی که ضرورت تقویت چرخه عملیاتی به صورت مکانیزه بیش از پیش احساس می‌شد با تغییر مدل قراردادی حوزه تنظیفات از نوع هزینه‌ای به سرمایه‌گذاری از توان بخش خصوصی برای توسعه ناوگان تنظیفات بهره‌برداری شد.

سیاوش در ادامه افزود: در این زمینه با سرمایه‌گذاری بالغ بر 300 میلیارد ریالی بخش خصوصی ضمن تأمین 11 دستگاه تجهیز جدید، ناوگان تجهیزاتی افزایش و به دنبال آن توان عملیاتی تنظیفات مجتمع بندری امام خمینی(ره) با هدف حفظ پاکیزگی و آراستگی مجتمع بندری امام خمینی(ره) به طور قابل ملاحظه‌ای تقویت شد.

گفتنی است از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 14 میلیون تن کالای اساسی تخلیه شده است  که با توجه به تردد روزانه بیش از 2500 کامیون و احتمال ریزش بار فله حین حمل و نقل داخلی مجتمع بندری، ضرورت بهره‌گیری از تجهیزات مکانیزه در کنار نیروهای انسانی حوزه تنظیفات به منظور حفظ نظافت و آراستگی این مجتمع بندری وجود دارد.

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صدور مجوز موافقت احداث جایگاه سوخت شناورهای تجاری در بندر سجافی

ی اسفند 7 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مجوز موافقت اولیه احداث جایگاه سوخت ساحلی شناورهای تجاری منطقه سجافی واقع در شهرستان هندیجان پس از تأیید کارگروه بازرسی و نظارت بر سواحل استان و اخذ استعلام‌های لازم از دستگاه های اجرایی ذیربط از سوی سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع صدور […]
صدور مجوز موافقت احداث جایگاه سوخت شناورهای تجاری در بندر سجافی

همچنین بخوانید: