حوزه طب رزم نداجا عالی است/احداث مرکز انتقال خون روی شناور دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

امیر دریادار شهرام ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر وضعیت این نیرو را در حوزه طب پیشگیری و درمان در رزم عالی توصیف کرد و افزود: این نیرو در عمق اقیانوس‌ها حضور دائمی داشته و آخرین یگانی است که در اقیانوس‌ها حضور دارد.

وی با بیان اینکه این یگان مجهز به یک بیمارستان مجهز در عمق دریا است، افزود: این یگان توانسته در این مدت و در عملیات دو عمل جراحی را با موفقیت انجام دهد و این نشان می‌دهد حوزه طب رزم ما به سمتی حرکت کرده که می‌تواند نیازها را به گونه‌ای تأمین کند که در دریا و فواصل هزاران کیلومتر دورتر از سواحل خودی و بیگانه می‌توانیم نیاز بهداشت و درمان را با تکیه بر توانمندی داخلی در همان یگان رفع کنیم.

وی افزود: همچنین اگر نیاز به مشاوره تکمیلی باشید ارتباط آنلاین برقرار می‌شود تا از راهنمایی‌های پزشکان بهتر بهره برند.

امیر ایرانی تصریح کرد: امروز نیروی دریایی به عنوان ویترین جمهوری اسلامی ایران بهترین مرکز انتقال خون و تولید فرآورده‌های خونی را بر روی شناور خود احداث کرده است و هیچ گونه کمبودی در زمینه بهداشت و درمان رزم محدودیتی نداریم.

ششمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی طب پیشگیری، امداد و درمان بر روی شناورهای سطحی و زیرسطحی بعدازظهر یکشنبه با حضور امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در نوشهر آغاز شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۸۹ ناوگرو به ماموریت دریایی اعزام شدند/احداث بیمارستان در مکران

ی اسفند 7 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، دریادار دوم طاهر سلطان زاده بعدازظهر یکشنبه در همایش ملی و بین المللی طب پیشگیری، امداد و درمان در شناورهای سطحی و زیرسطحی با اظهار این اولین دوره همایش در سال ۸۹ در بندرعباس برگزار شد و بعد از آن به صورت […]

همچنین بخوانید: