نشست معاون رئیس آژانس فدرال حمل و نقل دریایی روسیه با معاون…

زمان مطالعه: 1 دقیقه

نشست معاون رئیس آژانس فدرال حمل و نقل دریایی و رودخانه ای روسیه با معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با موضوع استفاده از ظرفیت‌های بنادر شمالی و جنوبی ایران جهت ترانزیت کالا، به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در نشست تاشیموف، معاون رئیس آژانس فدرال حمل و نقل دریایی و رودخانه ای روسیه و جلیل اسلامی، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی، در باره «ورود و خروج کشتی ها از طریق مسیر ولگا» و «تسریع در تخلیه و بارگیری کالا در بنادر دو کشور» نیز بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست که مجید علی نازی، معاون امور دریایی سازمان بنادر نیز حضور داشت، دو طرف در خصوص بر «تشکیل شرکت‌های مشترک کشتیرانی عملیات بندری و دریایی» تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، نشست معاونان حمل و نقل دریایی ایران و روسیه در راستای مذاکرات انجام شده در جریان برگزاری سیزدهمین کارگروه مشترک همکاری های حمل و نقل ایران و روسیه در تیرماه ۱۴۰۱ و شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور در آبان ماه ۱۴۰۱ جلسه مجازی در تاریخ ۸ اسفندماه ۱۴۰۱ صورت گرفت.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/61927

لینک کوتاه: https://seanews.ir/44606

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جزییات بسته طرح‌های مدیریت منابع آب در بوشهر

پ اسفند 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: در استان بوشهر، بسته طرح‌های مدیریت منابع آب کشور در قالب طرح‌هایی از جمله شیرین‌سازی آب دریا، کنترل منابع آب سطحی و کنترل سیلاب به بهره‌برداری رسیده است. به گزارش راد، علیرضا الماسوندی با اشاره به […]

همچنین بخوانید: