پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه احداث اسکله در بندر محمدعامری بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پروژه احداث اسکله شمع و عرشه در بندر محمدعامری تنگستان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش‌بینی شده در خرداد سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی در بازدید از پروژه در حال احداث  بندر محمدعامری به همراه کرمی نمایتده شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این پروژه با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شده که براساس برنامه باید ظرف مدت ۱۸ ماه به اتمام برسد.

وی افزود: طول و عرض اسکله یاد شده در فاز نخست به ترتیب ۹۰ و ۲۲.۵ متر است که منجر به تسهیل در تردد شناورهای بندر بوالخیر می‌شود.

صفایی ادامه داد: با احداث پروژه اسکله بندر محمدعامری شرایط برای تردد شناورهای یک‌هزارتنی تسهیل می‌شود.

به گفته وی، سازمان بنادر و دریانوردی توسعه زیرساخت‌ها را به عنوان اقدامی راهبردی دنبال می‌کند که پروژه‌های متعدد بنادر استان بوشهر نیز در همین راستا عملیاتی شدند.

صفایی خاطر نشان کرد: دستاورد مهم این پروژه‌ها رونق کسب و کار دریانوردان و افزایش و تثبیت فرصت‌های شغلی به عنوان رویکردهای مهم سازمان بنادر و دریانوردی است.

در این بازدید شماری از دریانوردان بندر محمدعامری نیز مطالبات خود در حوزه سازمان بنادر و دریانوردی را مطرح کردند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرکت نفت و گاز فراساحل چین از کشف میدان نفتی 100 میلیون تنی خبر داد

پ اسفند 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا؛ هنوز مشخص نیست که آیا این حجم، مربوط به نفتی است که وجود دارد یا ذخایر قطعی در بلوک اکتشافی بوزهونگ ۲۶-۶ است که این کشف در آن انجام شده است. شرکت CNOOC در این باره اظهارنظر نکرد. شرکت […]

همچنین بخوانید: