علی زارعی مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه
علی زارعی مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند شد

علی زارعی مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند شد

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا؛ امروز، ۱۴ اسفندماه در مراسمی با حضور حجت‌الله عبدالملکی رییس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی علی زارعی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند معارفه شد.

به گزارش ایسنا، براساس حکم سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی علی زارعی به مدت سه سال سکاندار مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی اروند شد.

علی زارعی از خرداد ۹۵ تا آذر ۹۷ مدیریت منطقه جنوب شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) و پس از آن مدیرعاملی شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) را در کارنامه خود دارد. همچنین پیش از این محمدرضا اسکندری از مهرماه ۱۴۰۰ به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد اروند سکاندار این مجموعه بود.

در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند حجت‌الله عبدالملکی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، معاون امور عمرانی استانداری خوزستان، فرمانداران و امامان جمعه آبادان و خرمشهر و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستور رئیس‌جمهور برای تشکیل کارگروه ویژه اقتصاد دریا

ی اسفند 14 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز یکشنبه هیات دولت، با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مساله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، اظهار داشت: توطئه جدید دشمن برای ایجاد دلهره در دل دانش‌آموزان، فرزندان عزیز و والدین آنها […]

همچنین بخوانید: