فقط تجهیزات در ایمنی بنادر تاثیرگذار نیست/ لزوم ارتقای فرهنگ ایمنی در بنادر کشور

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به لزوم‌ ارتقای فرهنگ ایمنی در بنادر کشور گفت: فقط تجهیزات در ایمنی بنادر تاثیرگذار نیست و خدمات ایمنی تا حدود زیادی به مهارت ها و آگاهی های کارکنان آن نیز بستگی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عبدالله جعفری بعد از ظهر سه شنبه یکم فروردین ماه در بازدید از مرکز آتشنشانی مجتمع بندری انزلی با تقدیر  از زحمات آنان، وضعیت ایمنی در بنادر گیلان را خوب و‌مطلوب ارزیابی کرد و آن را ماحصل تلاش و جانفشانی آتشنشانان و همت تمامی مراکز HSE و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل دانست.

وی افزود: ایمن سازی بنادر با توجه به پروتکل های ابلاغی HSE در بنادر گیلان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

 مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تجهیز و بروزرسانی تجهیزات ایمنی در بنادر کشور، خاطرنشان کرد: فقط تجهیزات در ایمنی بنادر تاثیرگذار نیستند و خدمات ایمنی تا حدود زیادی بستگی به مهارت ها و آگاهی های کارکنان آن نیز داشته است که به همین منظور در طول سال کلاس های آموزشی ضمن خدمت برگزار میگردد.

جعفری با اشاره به ارتقای فرهنگ ایمنی در بنادر کشور، تصریح کرد: مبحث کالاهای خطرناک، نظافت و تمیزی محیط کار و رعایت بهداشت و اصول محیط زیست در محوطه‌های تحت اختیار از جمله مواردی است که باید در تمامی بنادر توجه و نگاه ویژه ای شود که در مجتمع بندری انزلی این موضوع بسیار خوب ارزیابی شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صید ماهیان استخوانی با رشد ۵۴ درصدی از مرز ۲ هزار تن گذشت

چ فروردین 2 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقهرشت- ایرنا- صید انواع ماهیان استخوانی توسط پره‌های صیادی مستقر در سواحل گیلان(از آستارا تا چابکسر) با رشد ۵۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از مرز ۲ هزار تن گذشت. منبع

همچنین بخوانید: