بازدید ده هزار نفر از مجتمع بندری امام خمینی(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به فعالیت یک فروند کشتی تفریحی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) گفت: این بندر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون پذیرای ۱۰ هزار گردشگر از سراسر کشور بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی،  بهروز آقائی با حضور در ستاد خدمات سفر مجتمع بندری امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در ۲ روز گذشته از ایام نوروز،  ۹ هزار و ۸۸۰ مسافر وارد این مجتمع بزرگ تجاری شدند.

وی ادامه داد: در جریان حضور این تعداد گردشگر نوروزی در مجتمع بزرگ تجاری بندر امام، چهار هزار و ۸۸۰ نفر به وسیله کشتی تفریحی در آبراه خورموسی تردد و از تاسیسات بندری و جاذبه‌های دریایی منطقه دیدن کردند.

وی ادامه‌داد: همچنین در این مدت بیش از ٢ هزار و ۵٠٠ دستگاه خودرو حامل این تعداد مسافر نوروزی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) تردد داشته‌اند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح‌کرد: در بدو ورود بازدید کنندگان، ستاد خدمات سفر مجتمع بندری امام خمینی(ره) علاوه بر ارائه خدمات رفاهی، به برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع با موضوعات گردشگری پرداخته است.

آقائی اضافه‌ کرد: همچنین در اسکله بحرکان شهرستان هندیجان 2 فروند شناور تجاری مجهز به وسایل امداد و نجات با استقرار غریق نجات و در رودخانه زهره نیز یک فروند شناور صیادی با تجهیزات کامل ایمنی به طور مستمر خدمات ایمن گردشگری را تا پایان ایام تعطیلات به مسافران نوروزی ارائه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، بنادر سجافی و شادگان در ایام نوروز نیز آماده پذیرایی از مسافران جهت بازدید از اسکله ها، تاسیسات و تجهیزات بندری و دریایی هستند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نجات دو جوان گرفتار در طوفان طی یک عملیات جستجو و نجات حساس و نفس‌گیر در آب های هرمزگان

ج فروردین 4 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات جان دو جوان مضطر در دریا طی یک عملیات جستجو و نجات حساس و نفس‌گیر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، “اسماعیل مکی زاده‌” در تشریح این عملیات […]
نجات دو جوان گرفتار در طوفان طی یک عملیات جستجو و نجات حساس و نفس‌گیر در آب های هرمزگان

همچنین بخوانید: