میزبانی اسکله های بندرگز و ترکمن از ۱۲ هزار مسافر دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت: اسکله های قایقرانی بندرترکمن و بندرگز در ایام نوروز تاکنون، میزبان ۱۲ هزار و ۲۵۰ مسافر تفریحی دریایی بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، نوراله عباسی اظهارکرد: از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تاکنون ۱۲ هزار و ۲۵۰ نفر مسافر دریایی، مهمان اسکله های تفریحی بندرگز و بندرترکمن بوده اند.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان افزود: موارد و امکانات ایمنی لازم برای خدمات رسانی مناسب به مسافران مد نظر قرار گرفته و تمامی قایق‌ها از لحاظ فنی معاینه و سرویس شده اند.

وی بیان کرد: با توجه به استقرار تیم‌های نظارتی بنادر و دریانوردی گلستان متشکل از واحد دریایی بنادر گلستان، کارشناسان HSE و مدیریت بحران و روابط عمومی بنادر گلستان و همیار ناجی از سوی پایگاه دریابانی بندرترکمن و بندرگز، تاکنون هیچ‌گونه حادثه و برخورد و تصادمی برای شناورها و هم مسافران نوروزی، گزارش نشده است.

گفتنی است بندرترکمن با وجود جاذبه‌های طبیعی مانند دریا، جزیره آشوراده و صنایع دستی و بندرگز با وجود دارا بودن اسکله در ورودی شهر یکی از مهم ترین مراکز گردشگری استان گلستان محسوب می‌شوند.

 

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گردشگران نوروزی در ساحل بندرگناوه

ش فروردین 5 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه بندر گناوه در استان بوشهر از مهم‌ترین شهرهای گردشگرپذیر در جنوب کشور است که سالانه میلیون‌ها مسافر بخصوص در تعطیلات نوروز به این بندر سفر می‌کنند و از جاذبه‌های بی نظیر آن از جمله ساحل بکر و زیبای آن بهره می‌برند. بندر گناوه در استان بوشهر […]

همچنین بخوانید: