پایش هوایی شناورهای تفریحی در سواحل استان بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

رئیس اداره ایمنی و حفاطت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در پایش‌های هوایی مستمر، چند فعالیت غیرایمن قایق‌های تفریحی در محدوده‌های غیر مجاز رویت و اقدام قانونی در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایسنا، حجت خسروی در تشریح این خبر اظهار کرد: باتوجه به مشخص شدن حریم فعالیت قایق‌ها و اعلام به مبادی ذیربط، متاسفانه کماکان فعالیت اینگونه قایق‌ها در محدوده‌های غیر مجاز رویت می‌شود.

وی بیان کرد: با هدف برخورد قاطع با متخلفان، با استفاده از ظرفیت پایش هوایی جایروپلن مستندات کاملی تهیه و در اختیار دستگاه‌های نظارتی قرارداده شده است.

خسروی ادامه داد: در این زمینه مقرر شده در راستای تامین ایمنی کامل گشت‌های دریایی، با قید اولویت از فعالیت قایق‌های متخلف جلوگیری شود.

وی گفت: همزمان با ایام نوروزی ۶ شناور ناجی و ۱۲ شناور همیار ناجی با هدف امدادرسانی به موقع در آماده باش کامل قرار دارند.

 

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: isna.ir/xdNBgm

لینک کوتاه: https://seanews.ir/45350

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آماده‌باش ۱۸ شناور برای امدادرسانی در نوار ساحلی استان بوشهر

ش فروردین 5 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حجت خسروی با اشاره به پایش هوایی در نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: در پایش هوایی مستمر، چند فعالیت غیرایمن قایق‌های تفریحی در محدوده غیرمجاز مشاهده و اقدام قانونی در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است. وی […]

همچنین بخوانید: