موضوعات: سرخط خبرها

ارائه خدمات گردشگری دریایی ایمن برای اولین‌بار در اسکله صیادی بحرکان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و‌دریانوردی و رئیس کمیته گردشگری دریایی استان خوزستان با اشاره به فعال شدن اسکله صیادی بحرکان شهرستان هندیجان برای استفاده مسافران نوروزی گفت: استقبال گردشگران برای دیدن جاذبه‌های طبیعی خلیج فارس روبه افزایش است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، بهروز آقائی در این خصوص اظهارداشت: با همکاری تعاون لنجداران تجاری بندر هندیجان برای اولین بار اسکله صیادی  بحرکان در بندر هندیجان در حال ارائه خدمات ایمن و رایگان به مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه دو فروند شناور تجاری در اسکله صیادی بحرکان مشغول ارائه خدمات گردشگری به هموطنان است، افزود: به منظور رفاه مسافران، تمهیدات ایمنی برای حضور مسافران در آب‌های ساحلی خلیج فارس اندیشیده شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اضافه کرد: با تأمین دو  فروند شناور همیار نجات غریق، شناورهای تجاری که در ایام نوروز به مسافران خدمات رسانی می‌کنند در شرایط ایمنی برای گردشگران تردد خواهند داشت.

وی تصریح کرد: خدمات‌رسانی گردشگری اسکله صیادی بحرکان و همچنین این شناورها تا پایان ایام نوروز ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود که روزانه بیش از یک هزار نفر از این خدمات رایگان بهره‌مند شوند. 

آقائی همچنین از فعالیت یک فروند شناور صیادی در رودخانه زهره با هدف ارائه خدمات گردشگری خبر داد و گفت: این شناور نیز به امکانات ایمنی ویژه مسافران مجهز است.

 

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت