تأکید معاون استاندارمازندران بر ضرورت تکمیل پروژه راه دسترسی بندر نوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بر ضرورت تسریع در اجرای پل روگذر در مسیر راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر به کمربندی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، رضا علیخانی کوشکک صبح امروز شنبه به همراه زرودی فرماندار شهرستان نوشهر ضمن بازدید میدانی از پروژه احداث پل روگذر در مسیر پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر به کمربندی در محدوده پل ماشلک، بر ضرورت همکاری بیش از پیش دستگاه های اجرایی ذیربط برای تکمیل هرچه سریعتر این پروژه مهم ملی تأکید کرد .

بر اساس این گزارش، سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در جریان این بازدید، گزارشی از آخرین وضعیت پروژه راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی ارائه و خواستار مساعدت مسئولان ذیربط برای رفع برخی از چالش های فراروی این پروژه شد . 

رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر نیز با اشاره به اقدامات و پیگیری های صورت گرفته برای اجرای پل روگذر در مسیر پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر، ابراز امیدواری کرد که با تکمیل هرچه سریع تر این پروژه شاهد کاهش مشکلات ترافیکی در محدوده پل ماشلک برای شهروندان و مسافران و گردشگران عزیز در این مسیر باشیم .

 

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ثبت 170 تردد شناور مسافری و لندینگ‌کرافت‌ از بنادر غرب در ۴ روز اول فروردین/ جابه‌جایی 29 هزار مسافر به جزیره کیش در یک‌روز

ش فروردین 5 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در چهارمین روز از عید نوروز یک حد نصاب جدید در جابجایی مسافر، خودرو و تردد شناورها در بنادر غرب استان هرمزگان رقم خورد و تردد شناورهای مسافری و لندینگ کرافت‌ها به بیش از 170 جابه‌جایی رسید. […]
جابه‌جایی 29 هزار مسافر به جزیره کیش در یک‌روز

همچنین بخوانید: