پایان بدون حادثه بازدید ۲۵۰ هزار زائر از یادمان شهدای والفجر ۸ در اروندکنار

زمان مطالعه: 1 دقیقه



بازدید حدود ۲۵۰ هزار زائر از یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار و گشت دریایی در رود اروند بدون حادثه پایان یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر بنادر و دریانوردی آبادان با اعلام این خبر گفت : در مدت زمان  ۴۵ روزه که از اواخر بهمن ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شده بود ، حدودآ ۲۵۰ هزار زائر بومی منطقه و برخی در قالب  کاروان های راهیان نور  از بارگاه شهدای گمنام در یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار بازدید و در اروند رود گشت دریایی را تجربه کردند.

مالکی زاده افزود : استقرار یدک کش جهت پهلو دهی و جداسازی کشتی حامل مسافران و زائران ، از جمله اقدامات مدیریت بنادر آبادان به ویژه اداره بندر اروندکنار در راستای تسهیل سفر و رفاه حال زائران و راهیان نور است.

وی ادامه داد : یک فروند ناجی ۱۷  با هدف افزایش ضریب ایمنی گشت های دریایی ، در اسکله محل یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار مستقر و حین گشت و سفر دریایی زائران و گشت در اروندرود ، کشتی حامل مسافران را همراهی می‌کرد.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان اظهار داشت : تیمی ۸ نفره و مرتبط با نوع خدمات به زائران  حضور کامل داشت که توزیع جلیقه نجات بین زائران قبل از ورود آنها به کشتی لندینگ کرافت و راهنمایی زائران و همچنین نصب علائم هشداری را به عهده داشت.

مدیر بنادر و  دریانوردی آبادان یاداور شد : به حمدالله امسال با وجود استقبال پرشور زائران و راهیان نور از یادمان شهدای والفجر ۸  اروندکنار ، خوشبختانه هیچ گونه حادثه ای رخ نداد و  ماموریت بنادر و دریانوردی آبادان با موفقیت به پایان رسید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ثبت رکورد جابجایی بیش از یک میلیون نفر سفردریایی در هرمزگان/ تردد حدود 500 هزار مسافر از بنادر پل و لافت به جزیره قشم

ش فروردین 5 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام‌کرد: یک میلیون و 713 هزار مسافر و گردشگر دریایی طی 9 روز از اجرای طرح سفرهای دریایی در این استان رفت ‌و ‌آمد کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی حسین عباس‌نژاد در تشریح آمار آمار سفرهای […]
ثبت رکورد جابجایی بیش از یک میلیون نفر سفر دریایی در هرمزگان

همچنین بخوانید: