ارسال اولین محموله صادراتی ۲۰ هزارتنی در سال جدید از بندر چابهار/ رشد ۸۶ درصدی صادرات غیر نفتی بندر چابهار در سال ۱۴۰۱

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد: اولین محموله ۲۰ هزارتنی صادراتی در سال ۱۴۰۲ در بندر چابهار بارگیری و به کشورهای مقصد ارسال شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، قاسم عسکری نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان با اعلام این خبر اظهار کرد: با انجام عملیات تخلیه و بارگیری ۲۴ ساعته کالا در روزهای آغازین سال جدید اولین محموله صادراتی در سال جدید از طریق بندر چابهار بارگیری و ارسال شد.

 

وی افزود: به دنبال رشد ۸۶ درصدی صادرات غیر نفتی در سال ۱۴۰۱ و استمرار آن در سال جدید، تمام مساعی و همت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان؛ تسهیل صادرات و استفاده از تمام ظرفیت‌های بندر چابهار جهت کمک به صنایع همجوار و مراکز تولیدی استان و سایر مناطق کشور، در صادرات محصولات تولیدی و در راستای شعار سال و همچنین اشتغالزایی خواهد بود.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از 396 هزار نفر از مسافران نوروزی استان بوشهر

س فروردین 8 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون با انجام 55 هزار و 71 سفر 396 هزار و 265 نفر از مسافران و گردشگران نوروزی این استان از خدمات گردشگری دریایی برخوردار شدند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر […]
ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از 396 هزار نفر از مسافران نوروزی

همچنین بخوانید: